بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
کسب رتبه دوم در بین شرکت‌های دارویی بورسی و افزایش فروش و تولید در داروسازی دانا
داروسازی دانا با افزایش ۲۵ درصدی در فروش و ۲۱ درصدی در تولید با عملکردی درخشان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سهام داران مجمع عمومی خود را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۲۸۰۳۴۲

به گزارش بورس نیوز، داروسازی دانا در حالی به مجمع عمومی سالانه خود می‌رود که با افتتاح خط تولید سرم تزریقی و ممکل‌های ورزشی در سبد محصولات خود گامی بزرگ در راستای شعار بنیادین مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ مبنی بر " مهار تورم و رشد تولید " برداشته است.

داروسازی دانا با رشد چشمگیر در سبد تولید و فروش خود در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲ توانست اعداد و ارقام قابل توجهی را ثبت کند

در بخش تولید داروسازی دانا با نرخ رشد ۲۱ درصدی در مجموع محصولات از ۱۷۷۴ میلیون عدد در سال ۱۴۰۱ به ۲۱۵۵ میلیون عدد در سال ۱۴۰۲ رسیده است

همچنین این داروسازی توانسته است عدد فروش خود را از ۱۶۸۹ میلیون عدد به ۲۱۱۲ میلیون عدد برساند و رشدی ۲۵ درصدی را ثبت نماید.

خط تولید سرم تزریقی با ۲ میلیون باتل در سال و خط تولید ممکل‌های ورزشی از دیگر اقدامات داروسازی دانا بود که در سال ۱۴۰۲ پس از سال‌ها وقفه در تکمیل پروژه به بهره برداری و تولید رسید تا نیاز کشور را تا حدود زیادی پاسخگو باشد.

ارتقا رتبه داروسازی دانا از رتبه ۳ به رتبه ۲ در بین شرکت‌های دارویی بورسی نشان از مدیریت کارآمد و تلاش شبانه روزی در این داروسازی دارد تا همواره سلامتی آحاد مردم جامعه با زحمت کارکنان این داروسازی تا حدود زیادی تامین شود.

کسب رتبه دوم در بین شرکت‌های بورسی و افزایش فروش و تولید در داروسازی دانا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حرکت درآمدزایی
داروسازی دانا شیب نزولی درآمدزایی را پیش گرفته است؛

حرکت درآمدزایی "ددانا" بر خلاف سال گذشته

ارسال نظر